stappen voor een succesvol plantaardig assortiment

Op 23 maart vond een retailcongres plaats die ik mede heb georganiseerd voor retailers met als onderwerp ‘het maximaliseren van de potentie van plantaardig binnen retail’.

Hierin gaf ik een presentatie over het onderwerp assortiment. Voor het opzetten van een goede assortiment strategie, zijn 4 stappen noodzakelijk:

In de presentatie ging ik voornamelijk in op de eerste 3 stappen. 

10 minuten is erg kort voor iemand die veel wilt vertellen. Ik heb de retailers vooral willen meegeven dat het vaak niet moeilijk is om te beginnen. Het kan namelijk zo zijn dat je al veel plantaardig assortiment hebt, maar dit nog niet weet. Daarnaast zie ik enorme kansen voor veganizen (huidige producten vegan maken).

Hieronder kan je de presentatie terugkijken (de presentatie is in het Engels).

Scroll naar top

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close