Hoe een ‘Killer sales Deck’ te bouwen

Kitchen Republic is een fantastische plek in Amsterdam voor startende en groeiende food concepten. Recent had ik een heel leuk gesprek met hen over hoe je nu impact maakt met je presentatie. 

Het valt mij op dat er vaak wordt gepraat over een sales pitch. Deze term gebruik ik zelf niet, omdat dit erg klinkt als een verkooppraatje van een paar minuten. In mijn samenwerkingen werken we toe naar een presentatie waarin je echt iets komt brengen. Wat moet leiden tot een samenwerking.

Het belangrijkste wat ik als eerste altijd meegeef is dat je moet nadenken over wie je tegenover je hebt. Bij welk bedrijf deze persoon werkt, wat de doelen zijn, welke uitdagingen er zijn en hoe jij vooral: waarde komt brengen.

Het werd een heel leuk interview (Quin Mero is echt een schrijftalent). Klik hieronder om het artikel te lezen.

Scroll naar top

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close