Ben jij er klaar voor om de retailwereld te veroveren met jouw producten?


Wil je met de juiste strategie je plantaardige product(en) op de schappen van retailers krijgen?

Download hier de 7 tips waarmee je de kans dat jouw producten op de schappen komen, enorm vergroot. 

Je bent je bedrijf gestart vanuit een prachtige missie. Je wilt de wereld een betere plek maken door impact te maken met je merk. Je weet dat je mooie producten in handen hebt en wilt graag meer consumenten bereiken. Daarom wil je dat je producten, in meer winkels komen te liggen.

Goed zakendoen in de retailwereld, het is allemaal nieuw voor je. Je komt er steeds meer achter dat er veel bij komt kijken. Je vindt het moeilijk om prioriteiten te stellen, omdat je niet weet wat ervoor nodig is om je product in de schappen te krijgen. 

Je werkt keihard en je ziet ook om je heen dat er steeds meer duurzame initiatieven komen. Dit maakt je ook onrustig en je hebt steeds meer door dat je snelheid moet gaan maken om concurrentie voor te blijven.

Herken je dit?

Het is tijd voor groei

We zitten in een enorme transitie naar een plantaardigere wereld. Er komen steeds meer duurzame initiatieven voorbij. 

Hoe lang accepteer je dit nog voor jezelf? Dat je veel tijd blijft steken in uitzoekwerk, waarbij het ook de vraag is of je je keuzes, wel op de juiste informatie baseert? Hoe lang ga je nog op pad met een presentatie die niet voldoet aan de verwachtingen van de retailer? En blijf je het risico nemen dat je je kans op een ja, misschien wel voorgoed verspeeld bij deze retailer? En je je droom moet opgeven.

Blijf niet aanmodderen en tijdrekken, terwijl je concurrentie niet stil zit. De wereld van retail is ontzettend competitief, laat mij je helpen om vol gas door te gaan.

Download hier de 7 tips om jouw producten in de schappen van retail te krijgen

Referenties

Danielle heeft ons enorm geholpen met het zo goed mogelijk overbrengen van onze propositie en USP en dit te vertalen in een handelspresentatie voor de retail. Ze heeft meegedacht over alle facetten die hierbij komen kijken: logistiek, margeberekeningen POS-materiaal en promotie voorstellen etc.

Danielle identificeert heel goed waar de precieze pijnpunten liggen en wat er verbeterd kan worden. Ze denkt vanuit alle perspectieven: consument, retailer en leverancier, om zo veel mogelijk waarde te kunnen creëren voor alle partijen. Enorm waardevol voor ons en precies op het moment waarop we dit het hardst nodig hadden, vlak voordat we de verder gesprekken met retailers in zijn gegaan! 100% tevreden en blij met wat ze voor ons heeft betekend.”

Berend Eberson – Grünten

“Danielle heeft ons geholpen met het in kaart brengen van de kansen en bedreigingen in het supermarktschap. Het rapport zorgt ervoor dat wij betere beslissingen kunnen maken in onze strategie. Danielle gaat vol passie te werk en leeft zich in in het betreffende product en de wereld daar omheen. Haar nuchtere, proactieve houding en gestructureerde manier van werken zorgen voor een hele prettige samenwerking.”

Chantal Engelen – Dutch Edamame

Scroll naar top

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close